هرزه من بودم

درد عشق
درد عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درد عشق و آدرس dokhmalenaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





او راست می گفت..!

هرزه نبود که رفت با دیگری.. ..

هرزه من بودم ..

من که بی بازگشت ترین بهاره عمرم را..

به پای زمستانی ترین فصل انتظارش..

هدر دادم


نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت10:14---15 ارديبهشت 1392
خییییلیییییی قشنگ بود!!!!!!!!!!!!!!!!


به امید فرداهای روشن....


بارون
ساعت13:03---26 بهمن 1391
سلام هانیه.دم توهم گرم.خداکنه دم هممون گرم باشه........خواستی بازم بیا....نخواستی هم خوش گذشت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:55 ] [ هانیه ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 1796
بازدید کل : 116731
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1